Misz Fatin Fatimah
ENTRY ABOUT INSTAGRAM TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

Tak dihargai ,
Hello Readers !
             



     Sakit ? itu yang aku dapat gambarkan perasaan aku . Its about 1 years aku pendam dan aku pujuk hati aku . Tak dapat nak diungkap dengan kata kata apa yang terjadi dalam hidup aku . Its hurt ! Yes its hurt . Tiada sesiapa yang memahami sehingga ianya terjadi dalam hidup sendiri .

   Setelah 3 bulan lebih hidup membujang , aku bertemu dengan MNI . Semuanya secara kebetulan , seolah olah telah dirancang . Kenal punya kenal , hati makin suka padanya . Perasaan suka tu Seperti 6 tahun lepas yang mana aku mula suka pada ex aku . Pada mulanya hanya suka tapi dah rapat dah mula sayang dan mencintai secara pendam 18 May 2017 . Allahu , hebat sungguh kuasamu . Sungguh berat dugaan yang engkau berikan pada aku . Aku mencintai hak orang . HAK ORANG YANG TELAH BERSAMANYA SELAMA 4 TAHUN .

     Bermacam telah aku dan dia lalui . Orang cakap couple ke ? Dia hanya menunduk diam manakala aku nak beriya pun tak boleh , lalu hanya menunduk diam juga seperti dia . Terasa bahagia bila bersama walau perasaan tu hanya aku yang rasai seorang . Hanya hati aku yang beriya diantara dua hati  . Korban kan perasaan sakit hati pabila dia texting perempuan lain . Korban kan perasaan sedih pabila dia texting dengan SAYANG depan aku .

   Aku tahu , aku hanya pendatang baru dalam hidup dia tapi aku cuma minta dihargai dengan apa yang aku korbankan even dia tak mencintai aku . Hargai sebagai seorang sahabat dah cukup bagi aku . Aku bukan patung takde perasaan . Aku manusia yang mempunyai hati dan perasaan . Aku dha minta dia jujur dengan perasaan dia dan jawapannya sangat sakit . Dia lebih memilih sayang sebab dah 4 tahun bersama  dan aku minta dia tinggalkan aku tapi dia taknak sebab katanya sayang sebagai sahabat .

   Kalau betul dia anggap aku sebagai sahabat . Dia takkan abaikan aku saat aku datang masa dia tamat rekrut TLDM , Dia takkan sia sia kan kedatangan aku setelah 6 bulan aku tunggu dia balik . Aku penat , aku tak tidur ingat di hargai tapi mahalan di abaikan macam tak wujud . Kalau aku menyusahkan dia dan memalukan aku takkan datang . Aku takkan tunaikan janji aku nak datang kalau aku tahu ini yang aku dapat .

   Saat dia cakap " Manusia kan cepat berubah " . Aku dah tahu , dia memang dha berubah 100% . Takpe lah , even kau taknak tinggalkan aku , aku dha janji dengan diri aku . Aku dha tak sanggup nak korbankan apa apa lagi perasaan . Aku akan meninggalkan dia sedikit demi sedikit agar dia tak sedar aku dah tiada di sisi dia .

  Cuma agar aku mendoakan agar SAYANG diaa atau perempuan lain buat macam mana aku buat terhadap dia . Suatu hari nanti aku harap bila aku dha bahagia , mohon jangan muncul depan aku dan aku minta sangat jangan hadir lagi dalam hidup aku . Cukup 1 tahun aku tak dihargai . Aku tetap sayang tapi sayang aku tak macam dulu . Selamat Tinggal MNI .

Written by me at 11:39 PM | 0 Pinkzluv{s}